26 Haziran 2008 Perşembe

BURSALIANNELER


Bursalıanneler ile tanıştığımda sana 3-4 aylık hamileydim. Çok midem bulanıyordu, günlerim çok huzursuz ve sıkıntılı geçiyordu. İnternette devamlı araştırma yapıp kendimi teselli ediyordum. Bu araştırmaların sonunda Bursalıanneler mail grubunu keşfettim, çok mutlu oldum. Bir baktım ki bunları yaşayan sadece ben değilmişim herkes bunu yaşıyormuş. Ve ilk olarak yüzyüze tanışmamız 21 Ocak 2006 tarihinde canım arkadaşım Canay'ın evinde gerçekleşti. Canay & Oğuz, İde & Can, Senem & Dora, Aycan & Burak, Serap & Emre, Ayşe & Ömer ve Aysun ile tanışmış olduk. Ve çok mutlu ayrıldık bu buluşmadan. Özellikle senin için çok iyi oldu bu görüşme. Bir çok arkadaşın oldu. Tabii benimde.

2 yorum:

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

İyi ki üye olmuşsun canım arkadaşım. İyiki seni tanışım. Çok güzel bir gündü benim içinde :)

Adsız dedi ki...

Evet Canaycim harika bir gündü, sizlerle tanışmak sizleir tanımak çok güzel. iyi ki hayatımızdasınız. Sizleri çok seviyoruz.