20 Haziran 2008 Cuma

SÜTLER



6. ayını bitirene kadar seni sadece anne sütü ile besledim. Sütüm o kadar yağlı, faydalı ve fazlaydı ki, seni çok iyi besledi çok şükür. Sütlerimin bir damlasını bile ziyan etmeden dondurucuda sakladım. Ve işte böyle bir görünmtü çıktı ortaya. Tarih sırasına göre poşetleyip koydum. Anne sütünün dondurucuda kalma süresi 6 ay. 6. aydan sonra hem emzirdim seni, hem ek gıdalara başladım, hemde dondurucudu ki sütleri verdim. 6. ayda doktor kontrolüne gittiğimizde doktor bile şaşırdı senin gelişimine. 10 kiloydun. Çok iyi besledim seni. hep doğal şeyler verdim. Katkı maddeli hiç bir şey boğazından girmedi 2 yaşına kadar. Bu konuyla kendimle her zaman gurur duydum ama çevremde çoğu zaman alay konusu oldum.
Hatta bir gün seni öyle güzel besledi ki ciciannen soluğu hastanede almak zorunda kaldık. heryerin kıpkırmızı oldu ve şişti. Doktor hemen sordu "bugun değişik ne yedi" diye. Her gün olduğu gibi, değişik bir şey yok dedik. iyice düşündükten sorna anladık ki, sana verdiğimiz o ilk sütler çok yağlı tabii, bir de üzerinde bir kase 12 çeşit meyve yiyince olanlar oldu. Doktor halimize şaşardı, "ne sütlermiş be alerji yapacak kadar"dedi. Maşallah demeyi de ihmal etmedi. O günden sonra günaşırı vermeye çalıştık dondurucuda ki sütleri.
Her annenin bir saplantısı var işte. Benim de beslenme. Boğazında doğru, güzel ve katkısız ve en önemlisi de doğal besinler geçince benim keyfime diyecek yok :))))

4 yorum:

Betül dedi ki...

Özlemmmmmmmm !!!!!!!
İnanmıyorum kız bu nasıl dondurucu böyle :))))) Allah iyilikler versin sana :)))))))))))))))

Canım yaa, ben bu katkısız besleme konusunda bir numaralı hayranınım, bakma sen dalga geçenlere:) Gerçekten zoru başardın sen, kutluyorum bir kez daha:)

Adsız dedi ki...

Sağol canım arkadaşım benim. Gerçekten bende bu beslenme konusunda kendimle gurur duyuyorum ve küçük adamımı iyi beslediğimi düşünüyorum.

Unknown dedi ki...

Bu konuda en büyük düşmanın Zafer değil mi :))))

Adsız dedi ki...

Evet Ececim en büyük ve dalgacı düşmanım. Hala bana takılmadan edemiyor :))))