20 Haziran 2008 Cuma

CİCİANNEN

Ben ve babandan sonra üzerinde emeği olan, hakkını ödeyemeyeceğimiz bir insan. 4 aylıktın ciciannen ile tanıştığında. Seni gördüğü ilk gün kucağına alıp nasıl sevgi ile baktığını görünce "tamam, işte Yağız'ın ciciannesi bu kişi olmalı" dedim içimden. En az benim kadar özverili baktı sana. Sevgisini şefkatını ilgisini hiç bir zaman esirgemedi senden. Seni hep kendi çocuğu gibi gördü. Başka bir cicianne kesinlikle olmazdı sana zaten. Her sabah işe giderken gözüm hiç arkada kalmadı, biliyordum ki küçük adamım emin ellerde. Allah'ıma her gün şükrediyorum ki, ciciannemizi karşımıza çıkardı. Hakkını ödememiz mümkün değil. İyi ki tanımışız seni, iyi ki hayatımıza girmişsin ciciannem. Canım ciciannem seni çok seviyoruz. Sonuna kadar yanımızda ol bizim, olur mu?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Cicianneyi ben de cok seviyoruuuuum