25 Haziran 2008 Çarşamba

NİLAY



İşte senin Nilay'ın. Cicianne ile birlikte bize geldiği zaman Nilay, ciciannenin yüzüne bakmazdın. O kadar büyük bir sevgin ve ilgin vardı Nilay'a. Onunla olduğun zaman dünyalar senin olurdu. Yüzünde güller açardı, beni bile görmezdin. O sabahları işe gitmek çok kolay olurdu. Balkondan bana el bile sallamazdın, gözün hep Nilay'daydı. Tabii karşılıklı, Nilay içinde sen vazgeçilmezdin. Her fırsatta seni görmeye, sevmeye gelirdi. Çocuklar zaten kimler tarafından sevildiğini çok iyi anlıyor ve karşılık veriyor. Yapmacıktan sevgileri hemen anlıyorlar ve kesinlikle yanlarına bile yaklaşmıyorlar o kişilerin. Sende öyleydin, sevildiğini çok iyi anlardın her bebek gibi. Nilay'ın ve ciciannenin hakkını ödememiz mümkün değil. İyi ki varlar, iyi ki hayatımızdalar. Sizleri çok seviyoruz.

1 yorum:

NİLAY dedi ki...

evett işte ooo benim sonunda gelebildim:))) cici annesindende çok selamlar getirdim,,, nilayı yesin onu,,, özlem ablacım sizin değeriniz okadar büyükki bu sıradan satırlara sığmaz ne yazıkki,,yağızımın kendi kadar gelceğide güzel olucak inşallah,, tüm kalbimle inanıyorum,,,sizi çok seviyoruzzz:)))