13 Haziran 2008 Cuma

HERKESE MERHABA




Ne zamandır hep niyetlendiğim blog yazılarına artık başlamak istiyorum. Oğlum Yağız Onur'a güzel bir hatıra bırakmak için elimden geldiği kadar yazmaya çalışacağım. Canim arkadaşım Canay hep söyledi, oğluna bir blog oluştur, herşey zamanla unutuluyor derdi. Çok haklıymış. Yağız Onur 3,5 yaşında oldu bile ben başlayana kadar. Nerden başlasam kâr diye düşünüyorum ve ilk yazımı yazıyorum sizlere. Oğlumun doğumundan başlayıp bugünlere kadar önemli başlıklar halinde yaşamından kesitler sunmak istyorum sizlere. Hayırlısı olsun bakalım. Keyifli okumalar diliyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

İleride bu hikaye, çok daha keyifle okunacak ve de bugünden daha da anlamlı olacak, yağızın sevgilileri bu yazılanları okumaktan büyük keyif alacaklar, devam et arkadaşım.....

Elçin dedi ki...

Hayırlı olsun Özlemcim, çok güzel bir hatıra olur oğluşuna:))

neslim28 dedi ki...

canım benim gözlerim dolu dolu okudum bu aralar aşırı duygusalım nedense... çok iyi düşünmüşsün... pek de güzel olmuş... ellerine sağlık canım arkadaşım...

neslim28 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Betül dedi ki...

Özlemcim harika bir işe giriştin, yürekten kutluyorum canım... Ellerine sağlık!
Takipteyim ! :)

zuzuların annesi dedi ki...

Canım,çok güzel düşünmüşsün,hem oğluşuna,hem size harika bir anı olacak eminim...Zaten hepimizin amacı bu değil mi? Öptüm seni tekrar hayırlı olsun.Güzel paylaşımların olsun:))

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım, hayırlı uğurlu olsun blogun.Ali yağız icin cok ama cok guzel bir hatira olacak eminim.Takipçinizim canım benim :)